Sunday, March 15, 2009

MAAFKAN AKU….

MAAFKAN AKU….

Maafkan aku.. Aku menolak segala penjelasanmu.. Aku tak membaca satu pun perutusanmu... Bagi ku... Aku nekad untuk bebas dari mu... Maafkan aku... Omongan mu sangat tajam bagi ku... Yelah seorang yang berkepakaran dalam undang-undang mesti pandai berkata-kata... Jika tidak mesti kalah dalam perhitungan manusia.. Entah la... Kamu boleh mengubah putaran bumi ini dari barat ke timur tapi kamu tak boleh mengubah pendirian dari ilahi... Seruanyer, hidayahnya dan keesaanya tak boleh ditandingi oleh mana-mana ciptaanya...

MAAFKAN AKU....

Mungkin pertuturanku membuat kamu murka... Membuat kamu membenciku... Tolonglah... Jangan lah kamu membenciku.. Atau membuat sesuatu yang boleh menyakitiku... Niatku suci untuk membawa mu ke jalan yang benar... Aku menyusun seluruh sel dah roh ku.... Ampunkan lah segala silap ku... Keterlanjuran tuturku yang lancang... Aku takkan campur lagi urusan mu... itu janji ku.... Demi Allah.....

Terpulanglah....

Sekiranya kamu masih memerlukan segala yang kamu amalkan, teruskan la.... Aku berharap semoga kamu bahagia... Dan aku panjatkan doa kepada ilahi semoga kamu dihadiahkan hidayah dan nur oleh-Nya..

Selamat tinggal kasihku... Selamt tinggal impianku... Selamat tinggal ’Really....???’ Selamat tinggal segala-galanya... Bertemu kita di mahsyar... Disana kita dah tak boleh menipu lagi... Dah tak boleh bohong lagi... Dah tak boleh memutar alam ini..

Salam sejahtera......

I_T_N....

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. jgn diigatkan kisah lma.
    bka lah lembaran baru dlm hidupmu..
    pasti ade jua yg menanti kerana fitrah manusia termaktub ade pasangannya..
    jgn diungkitkn kedukaan
    kerana kedukaan membawa cahaya kegembiraan..
    janjiNya yg Satu..

    ReplyDelete