Saturday, March 14, 2009

Pesanan buat dia….

Maafkan aku...

Aku dah tak sanggup berdepan dengan semuanyer.... Aku dah redha atas segala yang terjadi.. Tak payah kejar aku.. Aku dah cukup letih... Lupakan lah aku... Pergi lah dengan dunia mu itu.... Munkin ‘ASSIGNMENT’ aku untuk membentuk seseorang tak berjaya.... Yelah aku cuma seorang budak. Takkan mampu mengubah seseorang... Bukan aku nak menunjuk, tapi aku cuma mencurahkan hidayah yang Allah hadiahkan ke atas diriku... Membawa seseorang ke arah kiblat yang sebenar.

Ingatlah hidup kata terlalu singkat... Sepantas jam yang berputar.. Tanpa henti... Dan tak akan menunggu lagi.... Kita tak akan boleh mengulang masa yang telah berlalu pergi... Bangkit lah... Tak ada faedah pun mengamalkan benda yang salah kerana memakan diri suatu hari nanti... Dan seksanya hanya Allah yang menetapkan... Semuanya ditangan-Nya

Berbahagialah.....

Pengunduranku mahukan kamu berubah... Semoga kamu mendapat hidayah lagi mungkin dari seseorang yang dapat membentuk kamu..... Tapi bukan aku... Aku sentiasa mendoakan kamu berubah... Kembali menjadi wanita soleha... Sesuci sumaiyah... Seharum kasturi dan di tempatkan bersama golongan yang disayangi oleh –Nya.

I_T_N.......

No comments:

Post a Comment